Hallo. Ik ben Peter.

Wie niet kan delen,
kan ook niet vermenigvuldigen.

Dit is (een van) mijn lijfspreuk(en) die ik ooit ergens heb opgedoken en die is blijven hangen. Dit is ook direct een van de redenen waarom ik voor Staff Support B.V. gekozen heb en Staff Support B.V. voor mij. Mijn heilige overtuiging is dat delen leidt tot vermenigvuldigen. De kans is groot dat de mooiste momenten (privé of zakelijk) in je leven die momenten zijn die je deelde met anderen. Zeker in een 24-uurs economie waarin technologische ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen en de scheiding tussen zakelijk en privé steeds meer vervagen is het delen van kennis en het rekening houden met elkaars ruimte en behoeften cruciaal. Vanaf 1 januari 2017 heeft Staff Support B.V. zijn blik verruimd en zijn organisatie hierop aangepast. Hiermee verenigt Staff Support B.V. de commerciële activiteiten met de drive die het heeft haar maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen.

Sinds 1 maart 2017 mag ik vanuit mijn rol van Directeur van Staff Support B.V. hier mede vorm aan geven. Samen met het team van gedreven specialisten, die Staff Support B.V. hebben gemaakt tot wat het vandaag is, gaan we invulling geven aan de vernieuwde missie en visie. En daar heb ik zin in. Met een achtergrond in marketing en organisatie en ervaring is marketing- en salesfuncties voel mij hier als vis in het water. Temeer, omdat ik de oplossing en de markt al ken vanuit vorige werkzaamheden, waaronder die van commercieel manager bij Quarto B.V.

Vanuit mijn relatie met Quarto B.V. ken ik Staff Support B.V. al enkele jaren en weet ik hoe gedreven het team is om organisaties te helpen om meer grip te krijgen op de personeelskosten en de arbeidsproductiviteit. Ik heb vanaf de zijlijn de oplossing zien ontwikkelen en ben dan ook erg gemotiveerd om mij te mogen inzetten voor de volgende stap in het bestaan van Staff Support B.V.

Er staan mooie dingen op de agenda. Zo zijn we afgelopen maand druk bezig geweest met onze nieuwe website waarop de ontwikkelingen rondom onze organisatie op de voet zijn te volgen, werken we hard aan een nieuwe look-and-feel van onze software die meer gebruiksgemak moet bieden en gaan we onze klanten nog veel meer bij ons (lange termijn) ontwikkelproces betrekken. En dit zijn nog maar een paar zaken.

De aankomende tijd zal in het teken staan om onze klanten persoonlijk te ontmoeten. Graag vertel ik meer over de ontwikkelingen aan onze zijde, maar vooral ook hoor ik graag de behoeften die er spelen, zodat wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren en een grotere impact kunnen maken. Graag tot binnenkort!

By |2017-05-22T07:16:35+00:00March 17th, 2017|Nieuws|0 Comments